Tuesday, March 22, 2011

My umbrella

Assalamualaikum...

PERHATIAN!!! ATTENTION PLEASE!!!!
sape ade  teramek payung aku yg buruk tu?baik ngaku cepat....

haisy....sapela yg bertuah sangat amek payung aku tu?pelik bin ajaib..selame ni selambe mak bapak aku jer letak kat foyer lab food 3 tu..xde la plak org nak amek....tetibe je arini lesap x dapat di kesan....

xpe2..sabar n tabah ye wahai diriku..mungkin xde rezeki kot.....


tp kan mengikut teori aku, aku rase, aku rasela kan, ade org admire kat akula .....
korang mesti tertanye pe kene mengene payung aku hilang ngan org admire aku?
ceciter..ceciter..hoho

Baiklah,begini critenye..
Ade sorg tu admire aku, tp x brani nak cakap ngan aku...so, jalan paling mudah amek payung aku...
hah..x dapat tuan, dapat payung pon jadila...


haha..masok akal x teori aku?kui3


hmm..pape jela labu...terime jela dgn hati yg terbuke,pasti ade hikmahnye ...
Adakah hikmahnye bertemu ngan bakal suami?x sape yg tau melainkan Allah...
jeng..jeng..jeng..nantikan...

okla..aku nak pi study o.u a.k.a operation unit in processing food dulu..besok nak test..
All da best to my coursemates that taking test tomorrow..Good Luck (^_^)v

wassalam...

2 comments:

  1. hey!jgn nk perasan la..
    agk nye dia amik ko nye payung tu sbb dia xsggup nk mghadapi pyung yg burok tu..hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh2...follower aku...hehe..jelesla tu..
    pesal lak die x snggup mnghadapi pyung aku?
    pe salah payung aku?

    ReplyDelete